Dit is een veel voorkomende vraag en hoewel het antwoord om de een of andere reden heel erg eenvoudig is, lijkt het erop dat veel mensen in de war raken over hoe ze dit kunnen bereiken, dus ik zal dit stap voor stap illustreren met afbeeldingen.
Stap 1: Log als klant in op uw applicatie en ga naar uw lijsten:
h9edqgJUCNLWgAAAABJRU5ErkJggg==

Stap 2: Klik op de titel van uw lijst of op het pictogram Info voor uw lijst
(zie het gemarkeerde gedeelte bij stap 1)
om de lijstoverzichtspagina te zien van waaruit u op het vak instellingen klikt:

UmUhSKvKS+IIZBcoK0gbzKC9InvGOBIBBBBAAAEEEEAAAQQQQAABBBBAAAEEEEAAAQQQaJnAxYsXVGfUEqRtWYOiuO4KlBGkNbNnV65c5SGwxLG7LYGcIYAAAggggAACCCCAAAIIIIAAAggggAACCCCAQPUCl73ZtOfU9qglSFt9DZMDBHyBMoK0zKKlsSGAAAIIIIAAAggggAACCCCAAAIIIIAAAggggAAC2QQ0Z9MSpM1WBxyFgLpAGUHaVavWyLJlzKJVr0xOgAACCCCAAAIIIIAAAggggAACCCCAAAIIIIAAArUXuHz5spw7d1alHP8fWwuXDYuD2T0AAAAASUVORK5CYII=

Stap 3: Klik op het vak Import:

NNzldBUQsV0AAAAASUVORK5CYII=
Stap 4: Kies een van de importopties, afhankelijk van het bestand dat u wilt uploaden:

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
Dat is alles, zodra u het bestand selecteert, begint het importeren en worden uw abonnees in uw lijst geïmporteerd.
Mogelijke problemen en oplossingen:
1) Als u een foutmelding krijgt dat het bestandstype niet is toegestaan, kunt u naar Backend -> Instellingen -> Importeren/Exporteren gaan en mime-typecontrole uitschakelen.
2) Als de app klaagt dat de bestandsgrootte te groot is, ga dan naar Backend -> Instellingen -> Importeren/exporteren en verhoog de toegestane grootte voor geüploade bestanden. Als de app daarna nog steeds klaagt, neem dan contact op met je host om je PHP-configuratie te wijzigen en grotere bestanden toe te staan.
3) Als het importeren niet start, of het stopt tijdens de verwerking, dan heb je hoogstwaarschijnlijk te veel abonnees ingesteld om tegelijk te verwerken vanuit Backend -> Instellingen -> Importeren/exporteren, dus zorg ervoor dat je het aantal verlaagt naar een acceptabele waar de server de bestanden kan verwerken.