Artikelen Lijst met nuttige artikelen
Tags zijn een uiterst krachtig hulpmiddel om gebruik van te maken, waardoor u tijd bespaart en een persoonlijkere boodschap creëert. Onderstaand
zijn de tags die zijn gekoppeld aan de Mailer-applicatie.
LET OP - Houd er rekening mee dat de exacte titel moet voorkomen in de kolomkoppen van uw lijst voor de tags die verband houden met uw
contacten. De koppen van uw contactlijst moeten bijvoorbeeld EMAIL, FNAME en LNAME zijn om hun e-mailadres te ku...
Als we het hebben over lijstpagina's, hebben we het over pagina's zoals Abonneren, Afmelden, Profielpagina, enz. Eigenlijk alle pagina's die u kunt zien op Lijstpaginatypen van waaruit u ook de standaardmanier kunt instellen voor hoe de lijstpagina's eruit zullen zien. De wijzigingen die u hier doet, worden overgenomen door alle lijstpagina's die u kunt zien als u als klant inlogt en vanuit uw lijstoverzicht op het vak Pagina's klikt:
Als klant kunt u deze pagina's ook bewerken zoals u ze vo...
De reden om segmenten te maken is om je e-mailmarketing te personaliseren en te richten op specifieke groepen binnen je algemene e-maillijst. Dit kan helpen om de betrokkenheid te verhogen, omdat je in staat bent om meer relevante en gepersonaliseerde content te leveren aan de mensen op je lijst.
Binnen Mailgigant kan dit vrij makkelijk en met verschillende waardes ( Tip test dit altijd even)
1. gaan naar adreslijst/imp/exp kies overzicht
2. klik op segementen kies 'Maak Nieuw
3. geef een na...
Waar maak ik mijn sjabloon?
Er zijn 2 manieren om een sjabloon te maken 1 is in het tabblad campagenes zodat je die meteen kan versturen.
En 2 is via het tabblad email sjablonen.
De beste manier is via de optie email sjablonnen dan kan je de sjabloon vaker gebruiken en staat deze in je eigen sjablonen bank. met het blauwe vierkantje aan het eind van de regel kun je verschillende opties gebruiken zo als kopieren e.d.
onder de optie Galerij staan verschillende sjablonen al klaar die je kan gebru...
Er zijn 2 editors
1 is de uitgebreide editors speciaal gemaakt voor de grafische medewerkers die een Nieuwsbrief vanuit het niets kunnen en willen maken.
2 is de drag en drop editor deze is voor de snelle en makkelijke nieuwsbrieven.
Hou er rekening mee dat een nieuws brief gemaakt in editor 1 niet is aan te passen in editor 2 en vice versa
de sjablonen die in het engels zijn deze kunnen alleen gebruikt worden in editor 1 en dus niet in editor 2
alle andere kunnen aangepast worden in editor ...
GDPR heeft een paar hoofdprincipes, hieronder laten we ze zien en laten we ook zien hoe Mailgigant.nl helpt, als volgt:
1. Voor klanten binnen uw Mailgigant.nl-applicatie:
A. Recht op toegang/rectificatie
Uw klanten hebben altijd toegang tot hun accountgegevens vanuit hun accountgedeelte, van waaruit ze deze dienovereenkomstig kunnen bewerken.
B. Recht om vergeten te worden
Uw klanten kunnen hun account op elk moment sluiten vanuit hun accountgedeelte.
C. Overdraagbaarheid van gegevens
Uw klante...
Dit is een veel voorkomende vraag en hoewel het antwoord om de een of andere reden heel erg eenvoudig is, lijkt het erop dat veel mensen in de war raken over hoe ze dit kunnen bereiken, dus ik zal dit stap voor stap illustreren met afbeeldingen.
Stap 1: Log als klant in op uw applicatie en ga naar uw lijsten:
Stap 2: Klik op de titel van uw lijst of op het pictogram Info voor uw lijst
(zie het gemarkeerde gedeelte bij stap 1)
om de lijstoverzichtspagina te zien van waaruit u op het vak instell...
Vanaf versie 2.0.ondersteunt Mailgigant.nl A/B-testen voor e-mailcampagnes.
Simpel gezegd, met A/B-tests kan uw e-mailcampagne kleine variaties krijgen voor sommige van zijn eigendommen. Terwijl de campagne loopt, kunt u zien welke variant beter presteert en de best presterende variant naar de rest van uw abonnees sturen. nadat aan een bepaalde voorwaarde is voldaan.
Aangezien het nogal wat tijd kost om erachter te komen hoe een campagne presteert, is het logisch om A/B-testen alleen te implemen...
Historisch gezien, tot versie 2.0, toen u een campagne naar meer dan één lijst/segment wilde sturen, zou Mailgigant.nl de geselecteerde lijsten/segmenten samenvoegen tot een nieuwe lijst en de campagne vervolgens naar die nieuwe lijst sturen.
Qua prestaties is dit een heel slecht idee, omdat je uiteindelijk veel gegevens dupliceert.
Dit betekent ook dat Mailgigant.nl in veel gegevens zou moeten zoeken, wat over het algemeen een langzamere toepassing betekent.
Toen we deze functionaliteit implem...
Om te beginnen hoeft u alleen maar op de Beschikbare tags van de campagnesjabloonstap te klikken en u ziet de COUNTDOWN-tag met alle mogelijke opties.
Kopieer de tag in uw e-mailsjabloon en u hebt het aftellen klaar met standaardopties.
De standaardteller ziet er als volgt uit:
Laten we de tagstructuur uitsplitsen:
tot - Accepteert een tekenreeks die een datum kan zijn in het formaat 'Ymd H:i:s' (bijv. 30-12-2022 01:01:01) of een uitdrukking zoals '+3 dagen'. We hebben een beperki...